پمپ سیرکوله چیست؟
نوشته شده توسط : zg

پمپ سیرکوله یا پمپ سیرکولاتور نوعی پمپ مخصوص است که برای گردش گازها ، مایعات یا دوغاب در مدار بسته استفاده می شود. از پمپ های سیرکولاتور معمولاً در یک سیستم گرمایش یا سرمایش هیدرولیک ، در حال گردش آب هستند. از آنجا که آنها فقط مایع را در یک مدار بسته گردش می کنند ، فقط باید بر اصطکاک یک سیستم لوله کشی غلبه کنند (برخلاف بلند کردن مایعات از نقطه ای از انرژی پتانسیل پایین تر تا نقطه ای از انرژی بالقوه بالاتر).

 

پمپ های سیرکوله همانطور که در سیستم های هیدرونیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، معمولاً پمپ های گریز از مرکز برقی هستند. همانطور که در خانه ها استفاده می شود ، آنها معمولاً در کسری از اسب بخار قدرت کوچک ، آب بندی شده و دارای امتیاز هستند ، اما در کاربردهای تجاری از نظر اندازه آنها تا بسیاری از اسب بخارها متغیر است و موتور الکتریکی معمولاً از بدنه پمپ با نوعی اتصال مکانیکی جدا می شود. . واحدهای بسته شده مورد استفاده در مصارف خانگی اغلب دارای روتور موتور ، پروانه پمپ و یاتاقانهای پشتیبانی در ترکیب و مهر و موم شده در مدار آب هستند. این مانع از یکی از اصلی ترین چالش های پیش روی پمپ های بزرگتر و دو بخشی می شود: نگه داشتن مهر و موم محکم در آب که در آن محور پمپ وارد بدنه پمپ می شود.

 

پمپ سیرکولاتور اندازه کوچک و متوسط ​​معمولاً کاملاً توسط فلنج های لوله ای پشتیبانی می شوند که آنها را به بقیه لوله کشی های هیدرونیکی می پیوندند. پمپ های بزرگ معمولاً دارای پد هستند.

 

پمپ هایی که فقط برای سیستم های هیدرونیک بسته استفاده می شوند می توانند با اجزای چدن ساخته شوند زیرا آب موجود در حلقه به صورت اکسیژن رسانی به سیستم تبدیل می شود یا برای جلوگیری از خوردگی با مواد شیمیایی درمان می شود. اما پمپ هایی که دارای جریان پایدار آب اکسیژن و آب قابل شرب هستند که از طریق آنها جریان می یابد باید از مواد گران قیمت دیگری مانند برنز ساخته شوند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر ، مشاهده قیمت پمپ سیرکوله  ، فروش پمپ سیرکوله و خرید پمپ سیرکوله روی لینک زیر کلیک کنید.

http://www.bamintahvie.com/category/pump-boster-pump/پمپ-سیرکولاتور





:: موضوعات مرتبط: پمپ سیرکولاتور , ,
:: برچسب‌ها: پمپ سیرکوله , قیمت پمپ سیرکوله , فروش پمپ سیرکوله , خرید پمپ سیرکوله , پمپ سیرکولاتور ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: